10 cze 2013

My dream room

Hej:)Robiłam już na blogu room tour,czyli jak wygląda mój pokój[klik],ale postanowiłam zrobić posta o tym jak wyglądałby mój wymarzony pokój:)
1. Na pewno musiałby być trochę większy niż jest teraz.Miałabym więcej miejsca na różne rzeczy,postwiłabym sobie w pokoju jakiś większy stolik,szafę itp.
2. Łóżko wyglądałoby tak jak na obrazku 1 lub 4.Zaczepiłabym sobie na nim lampki i spędzałabym całe dnie leżąc na nim :D
3. Chciałabym mieć też piękny widok z okna,ale to już nie tyczy się samego pokoju,tylko jak byłoby na zewnątrz.Mniej więcej tak jak na obrazku 5.
4. Przy łóżku stałałaby mała toaletka,na której trzymałabym różne kosmetyki i szkatułki. Obrazek 6
5. Szafa wyglądałaby mniej więcej jak na obrazku nr 8.Mogłaby być zamykana,ale jest mi to już obojętne
6. Kolor mojego pokoju mi odpowiada,bo lubię różowy,ale równie dobrze mógłby mieć on kolory jak na obrazkach 2,3 i 7
8. Teraz zamierzam dokupić do mojego pokoju lustro żeby wydawał się większy
Mogłabym tak jeszcze dużo wymieniać,ale to te najważniejsze rzeczy:D

A jak wyglądałby wasz wymarzony pokój?Chcecie zmian w pokojach,które aktualnie macie?

5 komentarzy:

  1. Ładne Pokoje ; >
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mój wymarzony pokój to numer 4 ♥ ale niestety nie mam możliwości, aby w nim coś zmienić ://

    http://lunia-luniaa.blogspot.com/ ~ jeżeli masz czas i ochotę to wpdanij :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki świetny. Te obrazki rewelacyjne. Ciekawe piszesz i z przyjemnością się czyta Twoje posty.
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę pokoj na poddaszu ! KLIMAT TAKI ,ZE GŁOWA MAŁA:)
    dużo lampeczek <3 etc.

    obserwuję ciekawe posciki;)
    zapraszm do mnie.

    OdpowiedzUsuń