27 gru 2013

Christmas gifts




Cześć:)Jak tam po świętach?Mi jednak tak jak myślałam nie udało się napisać posta,bo było naprawdę dużo rzczy do zrobienia więc dobrze że napisałam wtedy to co chciałam napisać.
Mi święta minely nawet fajnie.Mimo że nie było śniegu a temperatura sięgała do 12 stopni to chociaż przez chwilę udało mi się poczuć tą świąteczną atmosferę.Wigilię spędziłam u dwóch babć.Na początku u jednej,później u drugiej,gdzie przyjechała rodzina a wczoraj pojechałam do wujka i cioci.
W dzisiejszym poście pokaże wam kilka prezentów które dostałam,bo mam pomysł na takiego innego posta i miał być on na dzisiaj ale musi on być trochę bardziej przemyślany dlatego potrzeba mi trochę więcej czasu aby go dodac:)

1.Bluzka Reserved
2.Kalendarz 2014
3.Książka Where We Are-przeczytałam całą w jeden dzień haha:)
4.Portfel
 5.Podkreślacze
 
6.Pomadka Baby Lips-jest naprawde super,moja jest bezbarwna dlatego nadaje lekki połysk i super nawilża:)
7.Płyta Midnight Memories-kocham ją<333

A wy jak spędziliście święta?Jakie prezenty dostaliście?Napiszcie w komentarzu
Od dzisiaj będę wybierała z komentarzy kilka blogów które będe polecała w postach-taki jeszcze świąteczny prezent:)

16 komentarzy:

  1. kurczę! też chcę książkę - Were We Are :( zazdroszczę! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ta książka jest super <3 fajny wpis !
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o Boże, 1D ♥
    siooostro ^^
    zapraszam do mnie na aska - http://ask.fm/riri022001

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie święta minęły strasznie szybko. Fajne prezenty :D
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Te Baby Lips są wszędzie! Chyba sama się na jeden skuszę ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham święta, szkoda, że tak szybko mijają. Ja dostałam m.in. kartę do empiku i bransoletkę Lilou.
    Za 1D nie przepadam, ale gdybym dostała taki komplet z serii ulubionego zespołu, to bym się strasznie cieszyła :) alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty :) Ja dostałam pieniądze, tablet, bransoletki :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty ;)
    Szkoda, że nie było śniegu :(
    wika-wikkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy! Ja cos z moimi idolami chce <3

    ♣ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne prezenty, ja tez dostalam Baby Lips oraz plyte 1D! <3

    Zapraszam do mnie:
    Claudia-Bright.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny prezent :)
    http://unrealizaable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dostałam mini toaletkę na biurko <3
    Fajne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :D
      wszyscy mają te Baby Lips, chyba muszę sobie ufundować jedną :3

      http://our-place-is-here.blogspot.com/

      Usuń
  13. ZAZDROSZCZĘ, taką książke zamierzam kupić siostrze na uro, polecasz?

    -----------
    Zapraszam na mojego pierwszego bloga ---- > http://diamentyzporcelany.blogspot.com/
    OBSERWUJ, skomentuj zrewanżuje się ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,jest bardzo fajna,dużo zdjęc i ogólnie szybko się czyta:D

      Usuń
  14. Widzę, że święta miałaś udane :) Wspaniałe prezenty. Szkoda, że to wszystko tak szybko mija. Tak długi okres przygotowań, przychodzi już ta wyczekiwana chwila i nagle odchodzi. Święta są piękne, ale te cyferki, które poszły w górę na wadze to już niekoniecznie. Teraz pora przygotowywać się do Sylwestra :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń