29 gru 2013

Sweterek

Hej:)W dzisiejszym poście pokaże wam sweterek który sobie wczoraj kupiłam.Byłam wczoraj z rodzicami i siostrą na zakupach i cały dzień chodziłam po sklepach a ostatnio zabrałam się za ćwiczenia na nogi i nie mogę teraz chodzić,dlatego wczorajsze chodzenie po tych wszystkich galeriach było dla mnie męczarnią.Wszędzie masa ludzi w każdym sklepie,że nawet nie ma gdzie przymierzyć ciuchów,bo strasznie kolejki.No ale już przechodze do rzeczy po troche przeskoczyłam na inny temat:)Własnie szukałam od dłuższego czasu róznych sweterków bo naprawdę bardzo je uwielbiam i wczoraj ten jeden wpadł mi w oko i go kupiłam.Jest bardzo cieplutki i moim zdaniem ma fajny kolor-do wszystkiego pasuje.
Dzisiejszy dzień zapowiada się bardzo leniwie.Chyba cały dzień przesiedzę na łóżku z laptopem na kolanach.W końcu trzeba jakoś korzystać z tych dni wolnych:)
Blogi na dziś:
nikoladrozdzi.blogspot.com
amcia-blog.blogspot.com
olusiek-blog.blogspot.com
Co myślicie o sweterku?Jak zamierzacie spędzić dzisiejszy dzień?

5 komentarzy:

  1. Świetny jest ten sweterek *-* Wpadł mi w oko ♥
    Obserwuję : 3
    http://o-justbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny sweterek - ładny kolor :) ogólnie to genialny blog :>
    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz ;)
    Sweterek jest świetny, muszę sobie taki kupić ;D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek piękny i prosty. <3
    A dzień poświęcam tylko spaniu . <33333

    Wpadnij do mnie:
    suusi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń