18 sty 2014

Weekend

Hej:)Strasznie się cieszę że mamy już weekend.Ten tydzień był dla mnie strasznie męczący.Codziennie pełno stresu,nauka do późna pełno sprawdzianów i kartkówek dlatego cieszę się że mam już chociaz połowę ich za sobą.W tym tygodniu tez mam dużo nauki ale chyba odrobinę mniej niż w tym który się skończył.Już nie mogę się doczekać ferii,chciałabym się tak porządnie przez te dwa tygodnie wyspac i odpocząć ale jeszcze troche musze na nie poczekać.W dzisiejszym poście zrobiłam sklejkę zdjęc z instagrama ze stycznia,bo chciałam zrobić nowe zdjęcia,ale jest bardzo ciemno na dworze i zdjęcia nie wychodzą.Nie chce robić ich ze sztucznym światłem dlatego wolę dodać te z instagrama.
U mnie pogoda strasznie brzydka,pada deszcz i jest straszna mgła.Słyszałam ze w niektórych miejscach spadł śnieg ale niestety nie u mnie.Może do ferii jeszcze zdąży tutaj zawitać:D
1.PolandNeedsWWATour,jesteśmy w światowych trendach:)/2.Księżyc wieczorem/3.Nauka 

4.Wyjazd na łyżwy/5.Perfekcyjne zdjęcie:)/6.Ranne odpoczywanie

 
7.Ćwiczenia/8.Oglądam Disney Channel haha:)/9.Happy New Year!

A jak wam minął ten tydzień?Pada u was śnieg?

4 komentarze:

  1. U mnie zero śniegu, w ogóle! ;(

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniegu nie ma i może nie spadać :p
    Ten tydzień miałam strasznie męczący i w sumie nie chodzi tu o naukę
    tylko o sam fakt,że tam byłam,lekcje strasznie mi się dłużyły,ale teraz mam ferie i 2 tygodnie
    błogiego lenistwa :D

    http://o-justbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie cały czas śnieg ;)

    carlyyy-m.blogspot | konkurs

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest śnieg ^^

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń