11 sty 2014

Back to school

Hej:)Trochę mnie nie było ale zaczęla się szkoła i niestety mam teraz dużo mniej czasu na pisanie postów.Wracam do domu ok 16 i zaraz jest ciemno,więc nie mam nawet kiedy zrobić zdjęć.Jeszcze teraz muszę poprawić kilka ocen,bo zbliża się koniec semestru i w tym tygodniu mam do napisania 4 sprawdziany i 2 kartkówki,nawet nie chce myśleć jak będzie wyglądał mój tydzień po weekendzie.Dzisiaj wstałam o 11,musiałam odespać codzienne wstawanie rano o 6,do którego dalej nie moge się przyzwyczaić.Ferie mam dopiero od 14 lutego i na pewno te całe tygodnie czekania na nie będą mi sie dłużyły,ale trzeba jakoś dać radę:)No to zmykam do nauki,miłego weekendu!
 
 Kiedy zaczynacie ferie?Piszecie dużo sprawdzianów i kartkowek w tym tygodniu?

3 komentarze:

  1. Ja akurat nie piszę niczego w tym tygodniu ;)
    Ja też zaczynam ferie 14 lutego, ale moje ferie trwają niestety tylko tydzień ;>
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :D
    zapraszam do mnie - proszę poklikaj w baner AUPIE
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas część nauczycieli zauważyła dopiero teraz, że mamy mniej ocen niż jest norma i wszyscy muszą coś pozaliczać, masakra! Ale potem będą ferie i będzie spokój, przynajmniej na te dwa tygodnie :D

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń