4 sty 2014

Tigh gap

Hej:)Do napisania tego posta zabieram się już od dłuższego czasu i w końcu zdecydowałam się go napisać.
Większość dziewczyn(przynajmniej mam takie odczucia,z tego co widzę)narzeka na swoje nogi,uda.Ja na początku nie zwracałam na to uwagi,bo moje nogi są długie i nie są jakieś okropne,że nie wiem jak na nie narzekam ale jakoś nie za bardzo mi się one teraz podobają.Podoba mi się taka przerwa między nogami i ja mam ją małą a chciałabym ją trochę powiększyć.Na początku wogóle mi się nie podobala ale jak widac ja szybko zmieniam zdanie:)

Już od dawna ćwiczyłam jakieś ćwiczenia które znajdywałam w internecie ale to było tylko tak od czasu do czasu aż później całkiem przestałam.A ze teraz mamy nowy rok i na pewno każdy ma jakieś postanowienia z nim związane,więc ostatnio szukając znów jakichś ćwiczeń natknęłam się na te:
i bardzo mi się spodobały wiec zaczełam je robić.Ćwiczę już 10 dni i jeszcze ani razu nie było dnia żebym o nich zapomniała.Na początku miałam straszne zakwasy,nie mogłam schodzić ze schodów,wchodzić na nie i klękać ale teraz już nic mnie nie boli.Ćwiczenia nie są jakieś strasznie trudne i męczące.Zawsze wieczorem znajduje sobie kilka minut żeby je wszystkie wykonać.Na razie jakichś szalonych efektów nie ma( małe są) ale na pewno lepiej się czuje z tym że coś w tym kierunku robię i nie siedzę i nie narzekam.Chciałabym jeszcze dołaczyć do tego bieganie,ale obecna pora roku na to nie pozwala,jednak na wiosne pewnie zacznę jeszcze biegać.
 Te ćwiczenia mają nazwę Miley Cyrus Leg Workout,czyli coś na nogi takie jak ma Miley a ona ma je bardzo ładne:)
Ja jeszcze oprócz tych ćwiczeń robię przysiady(chociaż one tam też sa ale moim zdaniem nie zaszkodzi zrobić ich więcej) i tutaj mam taką rozpiskę:
Wczoraj zauważyłam,że nie ma tutaj dnia 9(haha ale ja jestem szybka)więc od razu zrobiłam 10.
No i to chyba na tyle.Napisałam to co chciałam a bałam sie że mi się nie uda :)Polecam te ćwiczenia jeśli też chciałybyście cos zrobić ze swoimi nogami.Ja postaram sie za miesiąc dodać tutaj posta i pokazać jak moje nogi wyglądają po tych ćwiczeniach:)
Jeszcze chce wszystkim życzyć Szczęśliwego Nowego Roku,bo nie miałam okazji:)

Co sądzicie o poście?Podoba wam się tigh gap?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz